heroes on every barstool

cakeyness:

frackinsweet:

blondejean:

best fanfic tropes:

  • 'i guess we'll have to share the bed'
  • 'maybe we should pretend to date'
  • 'oh no….look like we trapped in this closet together….'
  • 'my room mate is kind of hot?????'

You forgot

  • I can’t go alone to my ex’s wedding
  • Omg our car broke down in a snowstorm
  • Hot single dad hires broke babysitter

Are we naming fanfics or the start of porn ?

female raps of the 2000s

bartonsnethers:

DC won’t put out a female solo film and meanwhile Marvel won’t put out a female solo film

yo-tori:

nantajoong:

pochmu:

shantrinas:

herspanic:

thatknowleskid:

Oh. My. God.

????????

SHUT UP

It was time it happened.

FINALLY. IT IS HERE.

OMGGGGG

tashabilities:

officialcrow:

when a thirst follow ends up being dumb as hell and u gotta take that L and unfollow

image

It’s the worst. 

Like, how you THAT fine and THAT dumb? 

Could my pussy get any drier ANY faster? 

tashabilities:

the-goddamazon:

crissle:

meridiandreams:

amazingcynic:

baronessvondengler:

glimpseofgoldglitter:

loveistheessenceoflife:

mnlewis33:

classicamericanvirgo:

dan-and-his-hormones:

il-tenore-regina:

leogrigio:

anothervodkastinger:

No joke Joe Biden could seriously get it.

OH. MY. LORD.

HOT DAMN 

Awwwweee

That’s the VP! Well hot damn

WOW!!!

WELL DAMN JOE!

Jill did well for herself….

Wowzer!

He’s always had swagger. Old age only enhanced it. Y’all have seen that mean side-eye and killer smile.

HOLY. SHIT! Damn Joe!

he look like the type who had a black girlfriend in college.

^^^^

Yep, Yung Biden woulda got it. 

“Human beings are the only animals who have to work, and I think that is the most ridiculous thing in the world. Other animals make their livings by living, but people work like crazy, thinking that they have to in order to stay alive. The bigger the job, the greater the challenge, the more wonderful they think it is. It would be good to give up that way of thinking and live an easy, comfortable life with plenty of free time. I think that the way animals live in the tropics, stepping outside in the morning and evening to see if there is something to eat, and taking a long nap in the afternoon, must be a wonderful life. For human beings, a life of such simplicity would be possible if one worked to produce directly his daily necessities. In such a life, work is not work as people generally think of it, but simply doing what needs to be done.”

Masanobu Fukuoka

nancydrewho:

*saves game*

*presses exit game*

"Do you want to save your game before you exit?"

"I should just in case"